It’s the climb……

Steeds verder kom ik dichterbij
Ik ben er nog niet, maar ik zie de sprong
Eerst een living shell maar steeds meer vrij
Voel de innerlijke kracht waar ik altijd al over zong
En ik weet dat het al langzaam begon….

Nooit is het weg geweest, nooit verloren
Alleen verdwaald in een doolhof van ontelbare wegen
Soms denk je hoe klim ik op die toren
Maar het leven heeft zonneschijn en regen

Soms kom je jezelf weer tegen
Vraag je je af, ben ik er al
Maar het bestaat niet, dat is het hele leven
Je maakt een val
Je staat op en je moet weer je kracht geven

Nooit zal de dag aanbreken dat wij zullen zeggen ik ben er
Want in realiteit zijn we er al
Je kiest zelf wanneer die dag begint
Of je nou geluk hebt of tegenwind

Zolang je maar door blijft fietsen
Wie doet mij wat, vandaag?
Niemand, alleen als je stopt met gissen
Want de dag is elke dag wanneer je opstaat
En jij bepaalt waar je voor gaat

Het is niet het eind-doel
Het is de weg ernaar toe
Het is een heleboel
Maar ik zeg Doe

Je bent er nu
En je eind-doel is al bereikt
Want je weet nooit was je niet bevrijdt
Don’t fight, just enjoy the light…..

XXXX

Geef een reactie

