in slaap vallen, moeilijk soms

ik lig nu in mijn bedje, heerlijk met 4 kussens en 3 denkens. En zachte oosterse chinese muziek op de achtergrond. Maar in slaap vallen lukt niet. Wat moet je dan doen? Ik heb al gedoucht, zou nog een kopje thee kunnen zetten of een warme kop melk met anijs. Maar waarom lukt het soms echt niet? Ik heb ADD en daardoor ben ik heel hyper in de avond en nacht. Ik wou soms echt dat ik een slaap / uit knopje had. Hopelijk val ik zo in slaap, ik ga het toch zo proberen. Soms moet ik ook van die pc afblijven en gewoon proberen. Ik ga dus een poging wagen. Als het niet lukt ga ik een boek lezen. Goedenacht, nachtbrakers. greetz

Geef een reactie

