Zijn borderliners manipulatieve bitches?

Ik vind van niet, borderliners hebben een zwart wit denkend systeem in hun hoofd waardoor ze niet goed situaties kunnen relativeren en daardoor soms onbewust kunnen gaan manipuleren. Ze willen mensen helemaal geen pijn doen, mits ze echt het expres zouden willen doen. Geen idee of er echt bordeliners zijn die heel gemeen en sadistisch ingesteld zijn, want ik zou het niet weten. Ik heb zelf trekken van borderline maar zou nooit het leven van iemand zuur willen maken. Ik wil zoveel mogelijk aan mijn borderline persoonlijkheidsstoornis trekken willen werken. Ik haat het dat ik soms lieg, dingen verdraai en dingen groter maak en dat ik buiten mijn proporties reageer. Bijvoorbeeld dreigen met zelfmoord, mezelf snijden of mensen zwart praat. Dit komt omdat ik situaties verkeerd inschat en verkeerd relativeer. Alsvast excuses voor de mensen die mij kennen. Maar ik werk er keihard aan!

x Sascha

Geef een reactie

