Welkom bij life of a rollercoaster…..

Hoi beste rollercoasters,

Welkom op mijn website. Dit is een website waar ik veel unieke dingen ga bespreken. Ik bespreek hoe je positief het leven toelacht, hoe je sombere stemmingen moet aanpakken en hoe het voelt om stemmingswisselingen te hebben. Ik heb paniekaanvallen en voel me vaak nog wel neerslachtig omdat ik veel heftige dingen heb meegemaakt in mijn jeugd, maar daarom zal ik juist op deze website bijhouden wat ik allemaal voor positieve ervaringen opdoe en wat er juist goed gaat! 🙂 maar natuurlijk houdt ik ook de mindere daagjes bij.

En natuurlijk nog veel meer..

Liefs, Sascha 😉

Geef een reactie

