verlatingsangst / ik klamp mijn asperge(r) vast hihi

Hallo allemaal, dit is mijn blog over verlatingsangst. dit gaat wel over mijn ex (met asperger en ik mcdd/borderline) maar toch is het een belangrijk verhaal uit mijn historie.

tja eerlijk. Hoe ik mij voel vandaag? Nou ik blijf maar hopen op het beste maar het gevoel zal vast juist zijn ‘it’s not right’.. denken aan verlatingsangst. . Heel graag een berichtje willen ontvangen van je geliefde maar wat als de persoon het niet meer zo voelt als jij?

De mensen zeggen tegen mij dat ik me op andere dingen moet focussen. Me vader zei ook ”laat het los” ”focus op jezelf ipv naam X” Dat is wel een goed idee. Maar wat als je liefde zo enorm is? Je je leven verblijd als je die persoon alleen al ziet of een berichtje krijgt? Ja er waren negatieve momenten, had zograag haar laten zien hoeveel liefde ik haar had willen geven. Wou dat ik haar nu alle liefde kon geven wat ik allemaal voel voor haar… Romantisch naar de sterren kijken, mijn armen om haar middel doen, of in de trein ipv die sociale angst de voorgrond te geven, die sociale fobie in de achtergrond schoppen (weg ermee) en een arm om haar heen doen en haar alle aandacht van de wereld geven en laten zien hoe ongelofelijk romantisch ik eigenlijk me voel, in haar bijzijn.

Het is zo’n intense angst, verlatingsangst. Je geliefde te verliezen.
Slaat eigenlijk nergens op dat ik er zo’n extreem gevoel van heb. Maar ja, ik kan het niet accepteren als iets geweldigs wegvalt, dat is het, acceptatie heb ik daar echt niet bij. Wat logisch is, maar ik voel dat nog ietsje heftiger, ach ja, liefde doet veel hé? Maar ik sla me er wel doorheen hoor, ik red me wel, ik ben sterk, maar ja tegelijkertijd een porseleinen popje, maar deze porseleinen popje wordt steeds sterker. 🙂 , ik vind het heel jammer, maar het is wel mooi dat ik zoveel emoties heb. 🙂 Dance in the sky yay, blugh, maar ja wie weet hé? alles kan nog komen. 🙂 Ik begin volgende week met een assertiviteits cursus! Kom maar op, eindelijk!! yes yes

Maar ik ga nu maar eens pitten, nog even 10 minuten hypervennen en dan ga ik dromen dat ik rijk wordt of zo. Hopelijk kan ik me focussen op een zorgeloos leven.

En met Rijk bedoel ik, zonder zorgen, dat is beter dan geld. Geld is leuk, maar liever mezelf zijn een sterke happy persoon, dan miljarden euro’s. 🙂

Groetjes, een sterk maar kwetsbaar persoon. Dubbel hé? Maar that’s me. 😉

Geef een reactie

