Help mijn relatie is over en zie het leven niet meer zitten TIPS

Help, je relatie is over. Je grote liefde heeft het uitgemaakt. Je leven was zo perfect en je was zo gelukkig met hem/haar en alles was fijn en je zag een toekomst met die persoon. Helaas is dit nu niet meer het geval en kun je de realiteit moeilijk accepteren. Het liefst slaap je, je eet liever niet en je bent er zelfs suïcidaal door geworden. Je hebt misschien wel gedachten ”Vind ik ooit weer iemand zoals hem/haar” of ”Mijn leven is niks meer, ik beland in een groot gat”.

Eerst is het belangrijk om te realiseren dat een relatie uit twee personen bestaat. Dat het uit is, betekent niet dat de schuld alleen bij jou ligt dat het uit is. Een relatie betreft twee personen dus ook je grote liefde was niet perfect. Jij moet dus niet aan jezelf gaan twijfelen. En de persoon zou jou imperfecties juist erbij nemen als hij echt verliefd op je was. Helaas is soms de liefde niet van beide kanten zo groot. En wordt het een relatiebreuk. Dit is echt moeilijk want je staat weer ”alleen”. je bent weer vrijgezellig, maar het is helemaal niet gezellig!

Misschien ben jij heel clingy of heb je juist heel veel ruimte nodig, wil je graag je verhaal kwijt en met mij erover mailen? Ik help graag mensen. Stuur dan een email naar Rileydevriez@gmail.com en ik zal je terugmailen.

Wanneer je echt suïcidaal bent en ook echt plannen hebt gemaakt of enorm veel van die gedachten hebt, zoek dan onmiddelijk hulp of bel 113online. Wacht daar niet mee, want als je dood bent, kun je dit probleem niet meer oplossen.

Onthoudt dat goed.

Geef een reactie

