dit is mijn streven, mijn doel!!!

Ik kan het niet accepteren, Waarom ? Ik ben niet stabiel en wil dat zo graag. Wil er voor anderen zijn juist en een sterke persoon zijn voor anderen. Een schouder om op te huilen, tranen op te vangen. Dat ben ik wel in mijn hart.

Nu de kat op mijn schoot, knuffel haar, en denk: Ik moet en ZAL sterker worden!!!! Ik zal van die ‘Sprongetjes verdriet’ afkomen en een ding beloof ik mezelf: Ik zal geen relatie meer nemen totdat ik weet dat ik stabiel ben en sterk genoeg. Dat is een belofte die ik waarmaak. Dus eerst maar eens keihard vechten! Dus ik neem geen relatie, totdat ik 100 % er voor een ander kan zijn. En dat ik mezelf eens accepteer, en stabiel zal zijn en een vreugdevol mens. Ik wordt die sterke zekere persoon, op een dag.

Deze belofte staat vanaf nu vast.

Liefs, een spring in het veld.

Geef een reactie

