de sleutel naar mijn geluk

De sleutel …

De sleutel, de weg, waardoor ik sterk kan zijn
Eindelijk de emoties kan vaarwel zwaaien
Ik ben sterker dan alles wat ik voel
Ik ben dan wel gevoelig maar ben sterk om te overleven
Ik ben er voor anderen, maar ook voor mezelf
Maar ik red mezelf, ben een sterk indivdu

De sleutel, brengt me eindelijk naar een stabiliteit die ik nooit gekend heb
Ja, op een dag zal dit waarheid zijn….

Ik zal mijn eigen emoties de baas zijn…

En ik hoop dat ik dan geen mensen meer verlies..

Ik wil dolgraag laten zien dat ik wel een leuk mens ben!

Ja, ik ben heel romantisch ben heeeeeeeel liefdevol
En wou het liefst dansen van vreugde
Waarom laat ik dat niet zien?
Omdat ik gewoon dom was.
Nu ben ik mijn engel kwijt! (:'()

Fouten heb ik nu gemaakt
En ik zal ervan leren.

ja er zullen nog tranen vallen.
Om deze enorme pijn.

Maar hopelijk, wordt het leven weer fijn? Nu in ieder geval nog niet, omdat ik het echt niet kan accepteren…. Maar ik slaap heel veel, zodat ik er niet over nadenk, want dan komt de realisatie, het meest geweldige… Wil terug in de tijd! Wil weer wakker worden naast die engel….

Maar ik ga nu mijn kat knuffelen en in slaap vallen.

De sleutel, ik vind hem. Hopelijk komt mijn engel dan weer terug. Maar zo niet, zal ik haar keus moeten accepteren, en knuffelen met mijn kat, die is ook lief.

Geef een reactie

