day 1
Vandaag is de eerste dag dat ik begin met mijn happiness project. Ik voel me vandaag niet helemaal vrolijk. Maar wel tot in staat om er verandering in te brengen. Ik ervaar weinig motivatie en een (groot) gebrek aan discipline. Ik wil hier echt aan werken. Hoe ik dit ga doen dat ga ik de komende dagen flink voor mezelf uitplooien.

Ik wil elke dag om half 9 uit bed, ik wil mijn huishouden goed bijhouden, ik wil aandacht geven aan mijn partner ipv aandacht vragen heel veel, ik wil vaker koken, ik wil mijn bucket list afgaan. bijvoorbeeld snowboarden!

Ik ga keihard aan mijn discipline werken.

Check mijn podcast over motivatie en discipline (is wel in het engels).

http://podcast.com/saskia.bloem

Geef een reactie

